2012. július 15., vasárnap

'A másság.'

Valahogy más vagyok, mint a többi lány. 
Nem tudnék tökéletes kinézettel megjelenni, gyönyörű sminkkel, tökéletes hajjal, a legdivatosabb szerelésben, nem tudnék így eltölteni egy napot, egy hétköznapot, mikor a suli padját koptatom. Nekem a lazaság többet számít. Egy sima farmer és a kedvenc sport cipőm, az enyhén kócos hajammal boldog vagyok. Nem vágyom arra, hogy minden fiú engem ugráljon körbe, hogy 'jaj te vagy a legszebb'. Nekem már az is bőven elég, talán még sok is ha az akit régóta ismerek, és majdnem mindent tud rólam, miközben elmegy mellettem, összekócolja a hajam és mosolyogva annyit, mond 'jó legyél'. Nem én vagyok az a lány akiért harcol a hercege, mint a mesékben. 
Nem olyan lány vagyok, mint a többi, és talán épp ez a legnagyobb előnyöm. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése